Hemma..

Förbannade jävla skit jobb. Urs vad jag är leds nu. Orkar ingenting. Kan inte göra någonting för det gör bara ont ont ont.. Det gör ont när jag går, sitter, står, ligger och det är SKIT jobbigt ska ni veta. Och vad har jag att se fram emot?

Torsdag: kommer ha alldeles för ont för att fungera (eftersom jag jobbat i två dagar)
Fredag: Börjar jobba halv ett, kommer ha sjukt ont när kvällen kommer och det blir nog en massa spring eftersom det enbart kommer vara jag med deligering. Great.
Lördag: Jobba 7-12 sen ta hand om min odåga och lille Saga =)
Söndag: Jobba 7-12 leeedig över dagen och sen tillbaka 15.30-20.30.
Måndag: Ledig, dvs ONT.

Orkar inte ta resten av veckans arbete i tider men jobbar HELDAGAR tis ons tors och fredag. Sen är jag LEDIG minst ett år framöver hade jag tänkt.

Jag kommer då verkligen inte sakna Björkhammars äldreboende, möjligtvis kommer jag sakna vissa av de jag jobbat med. That's it.

Urs. Nu ska jag gå och lägga mig och gråta tror jag. Pajjade en mugg när jag kom hem oxå.. Kanon.

Kommentarer
Postat av: Kickan

Men Mariiiieeeeee =( Sjukskriv dej! Alltså, gå till doktorn och få ett litet intyg!!!?

2008-08-13 @ 16:27:40
Postat av: Petra

Jag håller med Kickan! Doktorn, NU! Låter också skitbra att jag kan komma med Saga så pass tidigt. Ska köpa nånting fint till dig och bebis, som tack för hjälpen! PLUS, dina pengar ska du få!

2008-08-13 @ 17:18:24
URL: http://ptjaernkvist.blogg.se/
Postat av: Kattis

Okej, visst är det trevlig :P

Ångrat nångång att du hoppa av skolan? Jag är lite nyfiken av mig ;)

Säger som dom ovan. Sjukskriv dig, det är ändå ingen som "tackar" dig i slutändan. Vad spelar åtta dagar för roll?

(Hoppas du förstod mig rätt :P )

2008-08-13 @ 19:17:24
URL: http://widen.blogg.se/
Postat av: Petra

Ja, de vore toppen om hon kunde sova över. Om inte Joakim ska hem tidigare, för då skulle han ju kunna hämta henne. Men annars sticker jag in nosen hos dig efter 12 på söndag ;) Och, när kunde jag komma med henne på lördag?

2008-08-13 @ 21:36:06
URL: http://ptjaernkvist.blogg.se/
Postat av: Kattis

Ja, det är sant. :)

Får man fråga vad det var som fick dig att sluta?

Hur träffades du och micke då?

Sjukskrivit dig än? ;P

2008-08-14 @ 07:08:36
URL: http://widen.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0