Måndag igen.

God morgon.

Om ni undrar varför jag är vaken så "tidigt" så ska jag till Barnmorskan 10.45. Så jag ville hinna duscha och käka innan. Men naturligtvis så är jag ju liiite tidigt ute som vanligt. Men men.

Det blev IKEA igår iaf, det gick bara fint. Ska lägga in bilder sedan, brorsan installerade XP här igår, så jag måste lägga in alla bildetr från förut på datorn igen och sen installera inställningarna till kameran så jag kan lägga in bilder på det jag köpte. Hur som haver så börjar mitt Extreme-makeover-rum arta sig. Jag börjar bli nöjd snart..

Nu är det "bara" gäst rummet kvar. *suck* Får nog den nya sängen dit idag, pappa ska nog ta sitt pick och pack och dra iväg idag. *suck där med* Aja.. Det ordnar sig..

Vi fann igen min underbara sambo på tågstationen i Sundsvall igår em med, känns så himla skönt ska ni veta.. Han sov mest hela kvällen och eftermiddagen igår, men han hade nån timme att ta igen. Haha..
Han sover fortfarande, så jag drog igen dörren lite så han inte skulle vakna av mitt smattrande.. =)

Nu ska jag gå och koka te tror jag och rosta mig en fralla eller två.. Vi hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Kattis

Hej Marie :)

2008-08-11 @ 10:27:25
URL: http://widen.blogg.se/
Postat av: Kattis

Det är bara bra. :) Var lite osäker först på om det verkligen var du. :) haha.. Hur är det själv?

2008-08-11 @ 10:32:49
URL: http://widen.blogg.se/
Postat av: Petra

De låter som en bra idé! Kan höra av mig om klockan inte går alldeles för fort. PUSS

2008-08-11 @ 11:52:52
URL: http://ptjaernkvist.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0