Nu så..

Har jag premiär använt min nya fina hårblås, den gjorde det den skulle =)
Sen har jag premiär använt min nya fina plattång, den fungerade perfekt den med =D

Så nu sitter jag här, med "fixat" hår och nymålade naglar.. Nu när jag inte jobbar längre så kan man ju måla klorna med nån snygg färg utan att det gör någonting, även om jag tog genomskinligt-guld-aktigt nagelack idag..
Klockan 13.00 ska jag till MVC, hoppas det går bra. Ska be henne kolla mitt blodtryck extra noga, för jag har haft en sådan knepig känsla i huvudet i flera dagar.. Känt mig tung som och.. Dimmig. Svårt att förklara, men huvudvärk har jag haft hela helgen och det har inte släppt även om jag ätit några alvedon. Inte speciellt roligt.

Sen ska jag prata med min chef på Björkhammar, men jag vet inte om jag ids eller har någon speciell lust att göra det idag faktiskt.. Plus att gubben ska följa med till MVC och så då får han ju vänta utanför.. Kanske inte så kul för honom.. Så jag kanske far dit en sväng i morgon.. Hmm.. Vi får se.

Startade en tvätt nyss och körde igång diskmaskinen, det luktade urk ur den.. Käka frulle med min helt utslagna hund, hon ville inte ens gå ut i morse.. Undra om hon har feber..? =P

Ringde förlossningen iaf, den 1a september 13.30 ska vi vara inne i Östersund och kika på hur förlossningssalen ser ut osv.. Det ska bli spännande och intressant faktiskt. Inte för att det gör så himla stor skillnad kanske men.. Aja, det är någonting jag vill göra iaf, så det ska vi göra nu nästa vecka. Dagen innan jag fyller 20 =D

Nej nu ska jag bädda ihop sängen med omsorg, gubben kan inte det, och sen.. Koka kaffe kanske?

Kommentarer
Postat av: Kattis

Åh, gud så spännande :) Inte länge kvar nu tills den lille ploppar ut :)

2008-08-25 @ 20:18:28
URL: http://widen.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0