Nyponsoppa

God morgon! Eller god förmiddag kanske man ska säga =D

Idag har jag verkligen känt mig sjuk. Hostan har trappats upp en hastighet, så nu gör det rent av ONT att hosta.. Men det börjar lätta lite nu så kanske efter helgen den beger sig av till andra platser förutom min hals.
Idag ska jag luncha med Kickan på kiorren kvart i ett. Hon åker i morgon.

Första anhallt är Stora staden Stockholmia och tjejmilen. Sen styr hon sin kos uppåt i landet till universitetsstaden Umeå för att förverkliga det hon vill. Att bli syrra. Inte nunna om nån trodde det, utan sjuksyster, sjuksköterska.

Så vi ska ha en lunch idag och käka tunnbrödsrulle och surra en stund. Får se om min lille gubbe tänkte följa med eller hur det blev. Han drog till sin farmor och farfar nu iaf. Tog med sig lilla Bettan med. Ska ringa och kolla sen.

Nej nu ska jag gå och blåsa håret med min nya fina hårtork och sen platta det med min nya fina plattång, tack papi!


Kommentarer
Postat av: sandra

haha jamen precis.. our little secret!! ;) skratt

2008-08-29 @ 12:21:31
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86
Postat av: sandra

uscha.. inge roligt, har själv sån hosta.. :( urkbulle!! hoppas att de ger sig snart.. åhå, oj de va inte dåligt, vad kul, hoppas att de går bra då.. =) nej vi har vart på bvc nyss och ska ner igen på hammarn om en stund när paket osv kommit, ska hämta paket, handla osv.. =) kram

2008-08-29 @ 12:24:55
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0