Söndag morgon

God morgon mina vänner.

Sovit gott? Jag har sovit ganska dåligt faktiskt. Vänt och vridit på mig, drömt en massa konstigt. Vaknade sen nu vid 10 snåret och jag har så himla ont i halsen. Great. Jag som inte har råd att bli sjuk nu när det bara är några få dagar kvar av arbete.. Suck. Sanna, Matilda och nu även Erika har halsont, snuva och hosta. Hoppas det inte blir så för mig med.. Jag behöver de sista 9 arbetsdagarna!!

Idag så ska jag och dammsugaren ta oss en svängom hade jag tänkt.. Det är först idag som ryggen och bäckenet känns okej, så då ska här städas! Skurmoppen står redo och kanske till och med fönsterputsen vill leka. Men vi får se vad orken pallar.. Jag har börjat bli så himla trött oxå nu för tiden. Jag skulle kunna sova i kanske 12 timmar varje dygn, utan problem. Anfådd av att gå i trappen ungefär, men men..

Nu sitter jag iaf och dricker en goood kopp te för att lindra halsen lite, lindrar väl sådär..

Fick nyss en förfrågan om jag ville följa på Ikea.. Låter liiite mer lockande än att städa hela dagen.. Men det måste ju ändå göras.. Hmm..


Men å andra sidan.. Det är ju en dag i morgon med..

Kommentarer
Postat av: linnea

Vad roligt för hon, och skönt att hon slapp bli i gångsatt. Har hon kommit på något namn? Mår hon bra efter förlossningen?

2008-08-10 @ 14:31:46
URL: http://lovisasmamma.blogg.se/
Postat av: Petra

JAG VILL INTE JOBBA! :(

2008-08-10 @ 22:41:47
URL: http://ptjaernkvist.blogg.se/
Postat av: Ann

Hoppas att du kryar på dig :)

2008-08-11 @ 08:01:45
URL: http://kykyri.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0