Söta "farfar"

Nu har jag nyss varit och handlat "lite". Blev väl en sisådär 3 kassar med diverse fynd.. Typ "köp tre 1,5 liters valfria flaskor med coca-cola, fanta eller sprite för 39.90.." med skitliten stil; "pant på 2kr/flaskan tillkommer". Sådant som man lätt går på. =) Köpte lite till tårtan med, frukt och sån där gele som man kan skriva med.. Roligt.

Nu håller vi på och gör korvstroganoff och kokar ris. Riset ska koka i ca 15 minuter till så jag passar på att kika lite på internet under tiden =)

När vi var på affärn så träffade jag den söta, snälla och genom goa Gösta. Lille farfar. Hoppas du har det bra!! Jag ska komma ut på Ragunda och hälsa på nån dag, jag lovar.

Aja.. Nu ska jag kika vidare!!

Adios

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0