Tisdag?

Man blir helt dagavill nu när man är hemma.. Och ändå har jag bara varit hemma i.. Jaa vad blir det? 4 dagar? Shit.. I have a long way to go.. Suck.

Var iaf upp till Kickan och hennes ybertomma, nerpackade lägenhet. Kändes ju lite tråkigt, att hon verkligen ska flytta. Till Umeå. Och bli utstött och få äta lunch allldeles ensam. Stackare.. =P
Vi satt egentligen och surrade om ingenting, hon berättade om sin helg och jag om min.. Låt oss säga att vi båda hade en händelserik helg på varsitt sätt :) Pratade om våra krämpor förkylning vrs halsfluss, vad är värst?

Men jag kan ju säga att min förkylning bara blir värre och värre ju mer timmarna går.. I morse när jag vaknade kände jag mig bara lite hängig lixom.. Men nu.. Shit.. Skulle behöva någonting som tömde mina bihålor TOTALT för att slippa den tryckande känslan.. Undra om det är det jag egentligen känt av hela helgen och som jag trodde hade med blodtrycket att göra? För det var ju helt normalt.. Tåls att funderas på..

Ingen mening att gå till någon läkare iaf, då får man bara höra; "Det är ett virus.. Though shit, deal with it.." Typ...

Käkade middag med Kickan på Kaffestugan med, det är ju som sagt kanske sista gången på lääänge som Kristina Elf kunde sitta på Kaffestugan och äta mat.. Haha.. Gott var det iaf. Tog ingen skinksallad som jag hade tänkt.. Jag åt Calzone. Mums.. Med bea.. =)

Nu sitter jag här, snorar och är inne på min andra kopp te för timmen.. Gott gott.. Har man i tepåsen omänskligt länge så känner jag smak till och med.. Gott.. =)

Nej nu ska jag nog sova.. I morgon ska jag putsa fönster och torka och ha mig uppe..

Natti natt!!

Kommentarer
Postat av: Kickan

Te är good shit när man är sjuk. Kanske måste rota upp min teburk ur flyttkartongerna! Thanks for today!

2008-08-27 @ 00:19:58
Postat av: Kickan

Sitter just nu i telefonkö till Björkhammar... tror nog att jag är liiiite sjukare..... =)

2008-08-27 @ 08:13:44

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0