Torvalla

Hej hej.

Igår fixade Petra mitt hår, det blev jättebra -tack hjärtat. Sen for jag på jobbet. Jobbade med Jaana, det gick skitbra.. =) Idag jobbade jag heldag, jag skurade ett säng bord, veck tvätt, fyllde på alla garderober, delade ut behovsmediciner.. Satt inte ner särskillt många minuter faktiskt. Så dagen gick hyffsat fort och det kändes faktiskt lite vemodigt att gå hem när klockan slog 17.00..

Jag sa att dom kunde ringa resten´av augusti så kunde jag kanske komma och jobba om det krisade.. Men annars så ska jag bara vara ledig idag.. Hörde att det hade blivit lite "tummult" på jobbet igår med innan jag började 15.30, stackars E, inte shysst tycker jag.. Låt folket sköta sitt och sköt ditt så slipper någon bli sårad. Jag förstår att hon var på dåligt humör idag när hon kom på jobbet.

Aja, nu ska jag äta mat i Torvalla, Hälsar på min pappa och bror!!

Adios!

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0