Nu ska jag soooova

Idag har varit fullt upp.

Mamma kom vid 9 tror jag, och rev igång mig med städningen som aldrig verkade bli av. Så nu är hela huset städat.. Sen satt vi och surrade om att vi skulle varit till Ikea innan jul.. Tänkte åka i morgon, men då kom jag på att jag och Anna ska till BVC 14.00.. Så vi ringde min mormor och frågade om hon skulle med.

Vid halv tre åkte vi ungefär och halv åtta for vi därifrån. =D
Jag köpte en julklapp till Anna, en till min mammas sambo och en byrå till Annas alla ytterkläder. Våra kommer nog få plats dom med, eller iaf vantar, mössor och halsdukar.. Jag fick med mig lite mera plock, en lika glasburk som jag har till kaffet och tepåsarna att ha hennes ersättningspulver i bland annat..

Gäsp, nej nu ska jag sova.. Natti natt!

Kommentarer
Postat av: Petra

My love, if I say so ;) <3

2008-12-16 @ 20:24:35
URL: http://ptjaernkvist.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0