God morgon mina vänner.

Nu har jag 4 hela dagar av leeeeedighet att se fram emot. Och det känns jag verkligen behöva. Tre heldagar på Björkhammar direkt efter 2 veckors sjukskrivning, kanske inte det ultimata men det fungerade. Fötter och rygg gnällde lite den sista timmen både i lördags och igår, men annars har det faktiskt gått bra. Lite stressigt i lördagskväll då det enbart var jag som delade medicin på avd. Men det gick bra ändå. Man hinner om man lugnar ner sig och absolut inte stressar. Då blir det bara fel.

Pappas present ville jag bara slänga för NATURLIGTVIS var det någonting fel på den, så jag måste in på Elgiganten och byta den och få en ny.. Suck. Man pappa blev glad över den iaf, synd bara att den inte fungerade..

Annars har jag faktiskt inte så mycket att berätta. Har mest sovit då jag inte varit på jobbet.


Adios!

Kommentarer
Postat av: Madde

Kika gärna in någon dag om du inte har något att göra på datan :)



Kram Angelwing

2008-07-14 @ 10:28:00
URL: http://angelwing.blogg.se/
Postat av: Sandra

gahh.. hade svarat på din kommentar, trycker skicka.. å så kommer de upp ;"serverfel" blabla.. skit skit. så de blev ingen kommentar.. urk.. well, fråga typ om du skulle göra nå spec nu när du va ledig eller bara ta de lugnt =) och sen sa ja att ja har fasen i mig haft full rulle hela helgen, men de har varit roligt.. =) hehe.

kram

2008-07-14 @ 13:49:02
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0