Nånstans..

därute finns det NÅGON som tydligen anser att jag är "perfekt".

Kan höra på tonfallet, även om jag inte var där men jag känner personen ifråga, att det inte alls var var h*n menade. Jag blir så irriterad. Varför inte då säga vad det är som stör dig? Vi umgås inte, vi träffas inte, vi pratar inte mer än sporadiskt då vi skulle möta varandra i ICA kön ungefär. Varför ens uttala dig?

Det finns mer som jag skulle kunna verätta om men.. Det gjorde mig så fruktansvärt ledsen och besviken att jag inte ens vill tänka på det. Jag bryr mig inte direkt om vad andra tycker om mig.

Men DET den personen sa trodde jag inte. Jag trodde inte att h*n skulle kunna säga det.. Och än mindre tycka det och inte låtsas som någonting när vi träffades, när h*n ringer och frågar hur det är.. Det känns som att det bara har varit ett jävla spel för gallerian. Jag blev så.. Ställd. Förbluffad och besviken. Förbannad!! Ursh!!

Nej, nu vill jag tänkä på någonting roligare.. Ska nog gå ner och baka mig en paj.. Med hallon och blåbär

Kommentarer
Postat av: Petra

du kan tänka på mig. för då vet jag att du får ett leende på läpparna ;)

2008-07-14 @ 22:06:21
URL: http://ptjaernkvist.blogg.se/
Postat av: Sandra

haha ja du gör de va.. asg orkade du se alla bilderna? s ;) hehe.. ååå va roligt.. vad spännande.. att få se den lill en gång till =) vad kul.. ja men de e bra, se till att vila upp dig nu när du e lite ledig.. =)

Kram Kram!



p.s du å dina pajer ;) hehe, va ambitiös du e människa!!
skratt* Hoppas den blev god iaf..

2008-07-14 @ 22:28:03
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86
Postat av: kickan

hörrdu, är du ledig imrorn?

2008-07-14 @ 23:40:33

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0