Nu får jag skärpa mig..

Jag vill ha en massa saker.. Har suttit och "sucktat" efter kläder på ellos men jag vet fakiskt inte vad jag får i lön denna månad. Eftersom att jag blev sjukskriven i en vecka i slutet av juni, så kanske det inte blir såå mycke pengar. Stämplar gör jag inte heller, så jag måste hushålla med de pengar jag får på fredag.
Jag skulle vilja ha;

* En jacka från Josefssons á 699 :-
* En kofta från Josefssons á 399 :-
* Bebissockar 3- pack från Ellos á 49.90 :-
* Bebis-fleece overall från Ellos á 199 :-
* Nya gardiner till vardagsrummet i RÄTT storlek och för hösten.
* Nya gardiner till stora rummet uppe.
* Nya sängkläder till våran nya säng.

Listan kan göras lång men lönen kommer inte räcka till..

Nej, nu ska jag fortsätta att städa.. Badrummet, HERE I COME!!


Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0