Vaaaarmt!!

Hej! Sitter hemma hos papi.. Vårat internet fungerar inte, så jag är helt utan. Så då passar jag på då jag är hos pappa nu. Igår var jag till Stugun och inhandlade en spjälsäng och lite annat "smått och gott" =) Packade upp sängen igår iaf, så nu står den "färdig" i vårat sovrum =) Ska bara köpa till nå sängkläder till den och täcke och kudde. Kudden kanske man inte kommer använda från början, men senare..

Hörde inte ett ljud av min sambo på hela dagen igår, fick ett meddelande i natt vid halv två, DÅ hade han precis slutat jobba. Stackarn... Han ringde och väckte mig i morse när han gick till jobbet.

Nu ska jag fara till Överammer med min pappa och träffa min faster. Ha det gött i värmen, mina fötter sväller som ett helvete!!

Kommentarer
Postat av: Ann

Inte klaga på värmen, det är grymt härligt. Love it!

2008-07-26 @ 09:21:36
URL: http://kykyri.blogg.se/
Postat av: Sandra

hej hej.. =) hehe ja tack för det.. =) har ni fått till internet ännu då? va vare för knas me de då?

Hoppas allt är bra, kom ihåg att vila och att dricka mkt vatten!! =)

Kram kram

2008-07-28 @ 19:34:28
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0