Aj aj aj..

Det gör riktigt ont i min rygg då och då.. ='(

Jag och Bettan tog oss en litn promenad idag. Först gick vi ner till pappa, i luuuugn och ro. Bettan luktade på allting och jag gick med varsamhet. Hos pappa drack vi massor med vatten och glodde lite på TV. Inge kaffe fick man heller den här gången. Snålt =P Sen gick vi vidare till Åsa och gänget, men det var bara JB hemma. Vi gick ner till Lekparken bakom Kiosken och gungade en stund med Erika som var där. Bente ville väldigt gärna vara med inne i lekparken så hon tuggade sig genom kopplet och kom in. Bettan blev då ensammast i hela vida världen, och det hördes =D Pappa kom och hämtade mig och Bettan sen, för jag gatt hem och koka potäter och ORKADE inte gå hela vägen hem igen.

Så nu har jag kokat potäterna, stekt fiskpinnar och gjort spenatstuvning. Och diskat.

Så nu ska jag lägga mig på soffan och lata mig tills pappa kommer och hämtar maten och Micke boy kommer hem. Då ska jag upp till Gulldalen och gratta Mikaela på 18:s dagen.


Ha det bäst! Puss/M

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0