Let me breake the ice.

Jag gillar egentligen inte Britney Spears.. Men det är någonting med hennes nyare låtar som jag fastnat för.. Jag vet inte riktigt vad, är det någon annan där ute i stora vida världen som har det likt? (vilken svenska)
Det jag gör nu är egentligen att undvika att behöva packa inför flytten. Men vart ska jag börja?! "Börja med det som du inte använder" Sure, men VART bland det jag inte använder dagligen? Visst jag skulle kunna riva ner varenda liten pinal med grejor i kartoner och sopsäckar, men VART ska jag ställa det sen då? I mitt GIGANTISKA vardagsrum eller? Där är det FULLT mina vänner. Matbord, soffa, barnvagnen, TVn och tvbänken och datorn med datorbordet. Sen fick det inte plats mer i det rummet. Sovrummet är så litet att knappt sängen och korgen till Bettan får plats, ska jag stuva in kartoner där också eller? Vart ska jag då sova när min rygg säger; "nej nu får det vara bra för idag"? Suck.. Do you see my dilemma? (vilket I-lands-problem, mitt nya favorit ord)

Hade jag bara.. Men vänta! Kan man inte ställa skiten ute i förrådet? det borde man väl kunna göra..? Fast det handlar ju om nästan 2 veckors förvaring i ett kymigt förråd.. Kanske det blir förstört.. Fan jag HATAR att flytta!! Börjar ju nästan känna mig lite stressad också, det ska ju EVENTUELLT in ett par i våran lägenhet den 1:a juli, alltså måste vi vara BORTA från lägenheten då. Städat och klart. Har jag tur får vi tillgång till huset redan helgen innan *hoppas hoppas* annars får jag helt enkelt ta ledigt den 2:a och stanna uppe hela natten mellan 1:a och 2:a juli och STÄÄÄÄDA. Sen ska jag åka till ett kaos artat hus.. Nej tack! Ska kolla med hyresvärden om vi kan få börja redan den 28:e, jag är ju nämligen ledig den helgen..

Kan inte nån bara komma och packa och flytta åt mig medans jag sover? =D

Kommentarer
Postat av: Sandra

hej.. usch, inge kul att vara förkyld.. Ja har klarat mig trots ja vart uppi de som vart förkyld. peppar peppar =) hur ere annars då? hehe, de där me britney spears guilty tycker även en annan låt e bra, hmm va va de den hette nu igen?! tänker ;) piece of me va helt ok å, å my perogitive.. typ.. bra text, handla typ om att hon måste ju få leva sitt liv som hon vill osv.. o att alla bara ska invadera o tycka o ställa..

2008-06-18 @ 20:40:53
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86
Postat av: Sandra

usch de va inge bra. hoppas de ger sig då. foglossning e inte nå kul.. haha jo men så kan ja tycka de e me många artister. man kanske inte gillar artisten i sig, men låten- texten kan vara skitbra.. S haha ja men fatta va le man bli.. suck jo ja vet, probleme e bara att edvin somna inte förrän 9 typ så ligger som efter i tvtittningen.. därför ja spela in.. men har ju fått se lite iaf.. =) kram

2008-06-18 @ 22:17:52
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86
Postat av: Sandra

hej.. hehe ja, jo je va något irriterad igår kväll. s men men, itna o göra åt.. ja den sken så fint så, men nu verkar den ha gått i moln.. :S men ja hoppas den kommer fram igen. ska väl ut å nöta asfalten en sväng (ut å gå me barnvagn) .. hehe.. =) haha ja fatta va kul de va, jo ja kände mig rätt stolt.. De va en häftig känsla! =) Kram

2008-06-19 @ 12:03:31
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86
Postat av: Sandra

P.S Fin säng ;)

2008-06-19 @ 12:04:13
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0