Skit väder..

..men jag klagar inte.

Idag har solen skinit mellan molnen.. Den var varm och skön när den var framme men sen blev det kallt..
I morgon ska det tyligen bli regn, trist. Kanske tar en resa till Birsta City med Emelie.. Vi får se.

Jobbar i morgon, det ska bli skönt faktiskt. Det är visserligen ett morgon pass, och ni som känner mig vet vad jag tycker om det, men det ska bli skönt. Blir lite smått hysterisk av att bara gå hemma hela tiden.. Speciellt då inte solen skiner från en klar blå! =D

Fick ett tips idag om en person som kanske vill ha våran lägenhet, det vore ju KANON om personen ifråga ville det. Skulle vara så skönt att slippa dubbla hyror nu de sista månaderna innan det stora. Finns lite annat att prioritera..

Satte ut Saaben på annons idag :( Måste ha en större och bättre bil. *skär i hjärtat*

Nej nu ska jag gå och sova.. Men vi hörs i måra kanske!!

Adios amiogos!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej. ja o ida var de rena stormvädret.. =/ hehe ja jag såg att du hett ut den på annons.. Fått nåra intresserade?

Kram

2008-06-09 @ 10:55:42
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86
Postat av: Sandra

hehe de kan ja tänka mig. har ju verkligen tagit i när de blåst.. Ah okej, hehe lite fäst vid bilen? =P har ni en eller har ni varsin bil? haha ja de kan man lugnt säga att vi haft.. De va vardagsrummet som gjordes om.. De blev lila, mörk lila.. Ja jag vet att de kanske låter hemskt , men de vart faktiskt bra. O me rätt belysning nu sen tror ja de kommer bli supermysigt. =) blev ju iaf inte sämre än va de va innan.. hehe

2008-06-09 @ 18:58:17
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0