Sundsvall..?

Idag åker jag med mamma till Sundsvall. Känns lite motigt men vi ska hitta en födelsedagspresent till min kusin som fyller 3 år på måndag. Det är kalas den 29:e så då ska vi ha fixat en fin födelsedagspresent. Blir nog så att vi tar min bil in, den fungerar ju bäst just nu =) Mamma hade nå problem med bromsarna på sin nya så den kan vi inte åka. Tänka sig att MIN bil är den som fungerar bäst för en gångs skull. Känns väldigt ovant. =D

Jag ska till läkaren i morgon iaf.. Får se vad han säger och tycker då. Sen får vi se hur sommaren artar sig. Just nu hoppas jag bara att jag inte får mera ont i ryggen. Idag är det faktiskt ganska okej i ryggen, det gör ju ont och det hugger ju ibland med annars känns det ganska okej faktiskt. Får se hur det känns i morgon.

Nej nu ska jag göra mig klar med det sista, vi hörs i kväll kanske..

Adios amigos!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja, vi har också så små rum på min avdelning.. Man kan ju knappt röra sig där själv när man har lyften och rullstol/duschstol där inne. Man kan ju undra vad dom tänkte på när dom byggde rummen -att det skulle bo fullt friska pensionärer där?



Okej, jag ska hålla tummarna för dig imorrn då! :) Hur är det annars då? Vilken vecka är du i nu? Kram

2008-06-23 @ 19:37:54
URL: http://ziquita.blogg.se/
Postat av: Linda

Det börjar närma sig då, sakta men säkert! :) Sparkas det mycket? Usch, jag kommer ihåg i slutet av graviditeten när det var lite plats kvar i magen och hon sparkade mot revbenen ryser det var verkligen inte skönt!

2008-06-23 @ 21:09:55
URL: http://ziquita.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0