1:a maj är välkommen..

Vilken UNDERBAR kväll det var igår.. Pappa kom upp vid 2 tiden igår, vi sa att vi skulle äta vid 7 =) M började laga maten och jag och pappa satt vid bordet och.. Såg på. Vad skulle vi göra då?
M började med "tirramisoun" (vet ínte hur det stavas) och vi kunde ingenting göra för att underlätta för honom..

Sen fortsatte han med att påbörja pannkakssmeten och stuvningarna.. Fram åkte sedan kottlettraden och den blev tilltyglad lite, tillkryddad lite och in i ugnen på låg temp. Vi var till ingen nytta..

M och pappa öppnade första ölen vid 4 tiden och jag tog och ploppade korken på min päronsaft- flaska. Här ska firas Valborg =) Pappa och jag kände oss lite i vägen men..

S ringde och frågade om jag kunde komma upp till soliga Gulldalen  och hämta henne så hon kunde köpa snus.. *Saknar ettan- portion* Det är klart jag gjorde, visste ju att maten var under kontroll med min lilla kock i köket =) Stannade till en stund där och surrade med dem och sen for jag hem. Kollade lite på TV med min far och sen hämtade vi C och lilla gris- Fia =)


Maten serverades och C NJÖT verkligen.. Ni förstår hon fyllde ** igår och fick tre rätters på sin födelsedag =) Sen fick hon öppna lite paket och dricka vin.. Jag drack Persika vin, alkoholfritt. Det var verkligen jätte gott och läskande. Passade bra till portvinsåsen och klyftpotatisen.


Vi surrade bort resten av kvällen och sen for vi ut en sväng. Alla som var ute vid 01 tiden då vi åkte var med STÖRSTA sannorlikhet under 16 år.. *så trist*

Åkte och hälsade på en arbetskamrat till pappa mitt i natten och surrade bort ett tag där med. Sen till Gulldalen och plockade upp min bror och sen bar det iväg till sääääängen.. Slog ner huvudet vid 4 i morse, för att bara..



Vakna klockan 09.06 och vara PIGG! *Grrr* Så jag har med andra ord varit vaken lääänge nu och även arbetat i flera timmar.. Eller mellan 15.30 och 20.30..
I morgon börjar jag 07.30 till 15.30. Sen är jag ledig i två dagar. Hoppas att pollen inte stör så himla mycket, skulle vara roligt att kunna andas eller köra bil utan att fasa över att ska måsta nysa..



Nej nu ska jag mysa ner mig i soffan med min fantastiska sambo..


Tack för mig!! =)

Kommentarer
Postat av: kickan

Jag vill också ha en sambo som lagar 3 rätters åt mej!!! ska vi inte dela lite på honom? jag tar slavandet i köket och du tar slavandet i.. sovrummet?

2008-05-01 @ 21:56:10
Postat av: Kattis

Lät som du haft en bra kväll=) var kul å träffa dig.

2008-05-02 @ 17:51:58
URL: http://KatarinaJohanna.blogg.se

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0