Aaah..

Denna ljuva sommar! Satt ute på altanen på jobbet i sommar värmen ikväll. Tog med mig två av damerna och gick ut. Det tyckte vi allihop var skönt! Tog några fina bilder oxå;

   
Detta möter en då man ska in egenom dörren på Björken! =)

Jag och Bettan var ute en sväng idag, passade på att ta ett kort på henne i sommar grönskan på ängen utanför.

Mammas fina flicka! =)

Annars gick det bra att jobba, vi fick potatisbullar till middag. Det var riktigt gott, med lingonsylt å allt. =) Jag gillar inte ens lingonsylt men till potatisbullar är det givet. Men jag var lite hungrig när jag kom hem, tur var att sambon var det med så vi åt pizza i ugnen och kokade lite bea. Eller ganska mycke bea, det är ju såsen som är god =)


Nej nu ska jag kika på Law and Order och sen sova så jag orkar med Erika i morgon =D


Adios amigos!
Sleep tight, don't let the bedbug's bite!

Kommentarer
Postat av: Petra

haha, va söt du är. "det är ju såsen som är god" och en sak till, jättefint kort på Bettan!

2008-05-28 @ 23:47:50
URL: http://ptjaernkvist.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0