Jaha..

Nu börjar det verkligen kännas verkligt.. Fick ett bekräftelsemail ifrån företaget i Solna som vi köpte barnvagnen av, den skickas idag =D Nu känns det så.. Verkligt. Jag har inte vågat tro riktigt att det är sant, jag har inte velat köpa någonting heller för man vet ju aldrig.. =S

Jag har iaf köpt en bok som heter Mitt första år som mamma, sen vänder man på den och det är samma men för pappan. Jag trodde ALDRIG M skulle skriva någonting i den, och han sa att han inte skulle göra det heller, det var för krångligt att skriva tyckte han. =) Men sen såg jag att han visst hade skrivit i den, den låg fel i lådan "It's all about the details.."

Kanske ska åka till Sundsvall med T och S nästa vecka, är bara ledig tisdag och då är det ju lön så kanske man tar och drar iväg och köper lite nya kläder.. Inte så mycke men kanske några linnen och nån tröja. Vi får se.. Kollade på en hemsida på bebis kläder, men det känns som tidigt att beställa någonting.. Men titta kan man ju =)

M har sin första dag på Björkhammars centralkök idag.. Han ringde vid halv tolv och hade glömt sin matlåda, så jag åkte med den.. Skulle tanka på samma resa, det blev dyrt, men KORTET FUNGERADE INTE!! *piiinsamt* Jag fick åka på bankomaten och ta ut pengar då.. Fungerade FORTFARANDE inte!! Suck.. Handelsbaken, here I come! Gick in, tog ut pengar och tog och beställde ett nytt kort.. Suck så FRUKTANSVÄRT det var.. *ggrr*

Idag är jag ledig, tråååkigt. Det är aldrig någon ledig samtidigt som mig.. Pappa jobbar, mamma vet jag inte vad hon gör, hon var hos doktorn förut.. M jobbar.. K jobbar säääkert.. T sover kanske, tror hon skulle jobba i veckan.. Sen hade jag inga fler.. =S


Nej nu ska jag gå och duscha tror jag och sen ska jag lägga mig i soffan och tycka lite synd om mig själv..


Juste.. Glömde nästan.. Ska ta fram köttfärssåsen ur frysen..


Adios!

Kommentarer
Postat av: Kickan

Hellu! njae du har nästan rätt, börjar jobba kl 6, men har varit med syrran hela dan så jag har inte varit hemma ändå! MEN på Onsdag är jag ledig (än så länge.....) så om du vill hooka upp med mig då så vore det ju trevligt =)
Och uschfy för att inte kunna betala bensinen, vet du att det är en av mina största mardrömsscenarior faktiskt!! Det och att inte kortet ska fungera när man ska betala taxi.. Jag hoppas att jag slipper uppleva det!

2008-05-19 @ 16:18:36
Postat av: josse

Hej hej! Jadu man saknar dig med va ett tag sen nu!
Hur e de med dig då? Ska du få en liten bäbis? =)
Gud så skoj, vill ha vill ha en sån liten krabat jag med:P hehe

2008-05-19 @ 18:24:47
Postat av: Kattis

Du måste ju faktist höra av dig när du väl kommer till Sundsvall.;) Har alltid tid för lite besök så där ibland;) hehe.

2008-05-19 @ 19:01:01
URL: http://Katarinajohanna.blogg.se
Postat av: Petra

Haha, ja. fast kanske glamour är lite mer pinsam. Och du, när jag hade handelsbanken då vart de exakt lika för mig. bara att kortet lägger av, och det är pinsamt! Sen, har du faktiskt glömt att du har mig också?

2008-05-19 @ 19:37:40
URL: http://ptjaernkvist.blogg.se
Postat av: Kattis

0738412325, när du vill kan du höra av dig.=)

2008-05-19 @ 22:50:38
URL: http://Katarinajohanna.blogg.se
Postat av: Linda

Hallå där!

Satt och kikade runt lite hamnade här... Grattis till bebismagen! :) Hur långt gången är du?

Linda

2008-05-20 @ 08:31:02
URL: http://ziquita.blogg.se
Postat av: Sandra

Hej. Kikar in =) Vad blev de för vagn då? jadu, de e så stort att man knappt fattar det förrän man har dom i famnen. ;) Hoppas allt är väl. Kram Sandra

2008-05-20 @ 10:49:47
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86
Postat av: Linda

Ah, vad härligt! Då är det snart ultraljud på G då, eller har ni hunnit med det redan? =)

2008-05-20 @ 12:54:45
URL: http://ziquita.blogg.se
Postat av: Linda

Jag förstår det! Det är nog det häftigaste jag var med om under graviditeten -förutom första sparkarna då! :)

2008-05-20 @ 13:33:29
URL: http://ziquita.blogg.se

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0