Lions and tigers and bears, oh my!

Har precis tittat på The Wizard of Oz på TCM. Den filmen har jag nog sett 10 gånger tror jag, men ack så bra den är.. "If I were the king of the forrrrrrrrest" =)

Kikade lite snabbt på slutet av Körslaget- reprisen oxå, jag tyckte nog ändå att Lottas insatts var bäst. Men men.. Resten av folket tyckte inte det.. Hårdrock och pensionärer. Roligt.

Snart kommer K och ska äta söndagsmiddag =) Planerat var Kasslerlåda ala Marie, men planer är till för att ändras och det kommer bjudas på Korvstroganoff ala Marie och Micke. Hoppas det kommer smaka..



Btw, idag kände jag någonting "fladdra" i magen.. Häftigt.. =)


  








Kommentarer
Postat av: camilla [ G l o s s y ]

svar: tack :)

2008-05-04 @ 20:09:47
URL: http://millaans.blogg.se

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0