And so on...

Tisdag. Vilken dag. Jag och Anna somnade vid halv ett i natt kanske, och vaknade igen första gången vid halv 7!! Underbart!! =D

Idag har vi varit ute och gått med nya vagnen och tog en fika på Bröbiten, Latte med choklad smak och en ostfralla med skinka och ost. Mumma. =D Sen följde jag och Anna mamma på FK och sen köpte jag en handbromsvajer på Engströmsbildelar. Nu ska skiten (läs Saaben) gå igenom besiktningen, SÅ DET SÅ.

Annars har vi inte gjort så himla mycket. Anna sover mest på dagarna nu och är mera vaken på kvällen. Casper var hos oss från 3 till halv 6 kanske, han åt som en häst och vi tittade på Musses klubbhus. =D
Nu sover Anna igen och här passar jag på att sätta mig. Men nu ska jag läsa lite bloggar och sen äta hallon och vaniljglass tror jag.. MUMS! =D

Ha en bra kväll!

Kommentarer
Postat av: Sandra

vad härligt =) vad var det för vagn då? =) vad händer sen i veckan då? ;) Kram

2008-11-04 @ 21:50:32
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86
Postat av: Sandra

hehe kanske ska svara på din fråga ;) jo de e bara bra me mig, lite ont i nacken just nu.. men annars så :)

2008-11-04 @ 22:12:44
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0