Det är vinter nu

Hej go vänner nu ska jag för er berätta..

Haha. Idag har flitighetens lampa lyst över mig.. Jag har (hör och häpna) bakat lussebullar och arraksbollar. =)

Mamma kom ner och vi gick och handlade alla ingredienser till allt jag ska baka innan tomten trampar på bron. Idag gjorde vi lussebullar och arraksbollar som sagt. Arraksbollarna blev väl så där, men lussebullarna blev bra. Känner mig faktiskt ganska stolt, jag brukar ju som sagt inte hålla på med bakning. Få se om det kanske blir nå pepparkakor sen oxå. Kanske kanske inte.

Nu så är lilla Saga här, hon ska sova hos oss några nätter medans matte är på vift =) Hon kommer på torsdag eller fredag. Så det ska bli himla mysigt faktiskt. Anna växer som ogräs, hon verkligen ÄLSKAR babygymmet som vi har här hemma nu.. Hon gillar en gubbe speciellt mycket, varför kunde jag bara inte förstå, den är liten och inte speciellt färgglad.. Men i morse la jag mig bredvid henne och då ser jag varför hon gillar den, det är en spegel under..........  =D

Stockholms resan var över all förväntan, god mat, trevligt sällskap och det var bara roligt. =) Men nå vidare många julklappar blev det inte.. Suck. Får ta det sen då.. =) Hinner nog innan julaftan =D

Nu ska jag ta och kolla så vi har lampor till alla adventsljusstakar.. Adios!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

vad duktig du är =) bakar o står i! =)hehe nej precis.. har massa kvar ja o :) men de hinns nog.. hoppas ja ;)

Kram

2008-11-26 @ 08:57:07
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0