Stöld...

Den här stal jag av Denise.
Vill gärna att ni meddelar vem ni är =D


1. Vem är du?
2. Är vi kompisar?
3. Hur och när träffades vi?
4. Tycker du om mej?
5. Skulle du kunna krama mig?
6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det.
7. Beskriv mig med ett enda ord!
8. Vad var ditt första intryck av mig?
9. Är du fortfarande av samma åsikt?
10. Vad påminner dig om mig?
11. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara?
12. Hur bra känner du mig?
13. När sågs vi senast?
14. Tänker du sätta den här listan i din egen blogg för att få veta vad jag tycker om dig?


Skriv svar bland kommentarer, tack!

Kommentarer
Postat av: Denise

1. Vem är du? Denise

2. Är vi kompisar? Nä, tyvärr har vi ju aldrig setts

3. Hur och när träffades vi? -

4. Tycker du om mej? Ja du verkar vara en go o glad tjej!

5. Skulle du kunna krama mig? Jadå

6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det. -

7. Beskriv mig med ett enda ord! Ambitiös

8. Vad var ditt första intryck av mig? Ambitiös

9. Är du fortfarande av samma åsikt? Japp

10. Vad påminner dig om mig? Oj, vet inte

11. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara? En bunt sedlar, ha ha

12. Hur bra känner du mig? Inte bra alls

13. När sågs vi senast? -

14. Tänker du sätta den här listan i din egen blogg för att få veta vad jag tycker om dig? -

2008-11-14 @ 11:07:13
URL: http://dandersson.blogg.se/
Postat av: Mia

1. Vem är du? Mia

2. Är vi kompisar? Har varit det iallafall

3. Hur och när träffades vi? i 6an eller 7:an kanske

4. Tycker du om mej? på vilket sätt? 5. Skulle du kunna krama mig? Jadå

6. Ge mig ett smeknamn och berätta varför du valde just det.

7. Beskriv mig med ett enda ord! livlig

8. Vad var ditt första intryck av mig? sprallig

9. Är du fortfarande av samma åsikt? Japp

10. Vad påminner dig om mig? rårörda jordgubbar

11. Om du skulle kunna ge mig vad som helst, vad skulle det då vara? en ny bil kanske..

12. Hur bra känner du mig? Inte så bra nu..

13. När sågs vi senast? ett tag sen

14. Tänker du sätta den här listan i din egen blogg för att få veta vad jag tycker om dig? ah!

2008-11-14 @ 23:51:17
URL: http://marialinden.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0