3/10-08

Godag!!!!!

Igår var det fullt hus här. Min mormor och morfar kom och ville kika på Anna. Hon fick långväga presenter ifrån Blåhagas i Gustavsberg, Tack så jättemycket. Hon fick en massa presenter av min mormor och morfar med, tack tack. Morfar Kent kom och hade med sig presenter till sitt barnbarn, en overall nu till hösten, flera par sockar och byxor och pyamasar. Tack tack. Annas mormor var också här, så Anna var riktigt upp-passad igår. Sen for vi upp till Gulldalen och hälsade på Mattias på hgans 20-års dag. Casper var så himla duktig när han träffade Anna. =D Kvällen flöt på smärtfritt =)

Idag kom min farmor på besök och Anna har provåkt vagnen för första gången. Hon sov sig igenom hela upplevelsen, s jag tolkar det som ett godkännande =P

Annars då? Bara bra, ska nog hämta mitt paket från Ellos idag, innan vi åker upp til min farmor på Köttsjön.
Nu då? nu ska jag kika vidare.. =P

Idag är Anna 1 vecka gammal.. =D Mammas stora tjej =)

Kommentarer
Postat av: faster

en heel jäkla vecka o jag har inte lyckats träffa henne än! skärpning, jag kommer imorron!

2008-10-03 @ 18:19:37
URL: http://elakochkonstig.blogg.se/
Postat av: Josefine

Stort grattis till dig tjejen!

Söt var hon också, hur är allt med dig?

Kram

2008-10-03 @ 19:01:43
URL: http://josefinesaramadelene.blogspot.com
Postat av: Petra

Stora tjejen! :D

2008-10-04 @ 12:38:38
URL: http://ptjaernkvist.blogg.se/
Postat av: Kristina

Hej och STORT Grattis till lilltösen!

Va härligt att få ha allt gjort och bara få njuta av lilla bebisen nu :)



Vi kanske syns på en vagnsrunda

Hälsningar Adrian m familj i Kånkback

2008-10-04 @ 19:21:25

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0