Gooooood morgon.

Hej!

Dålig uppdatering igår jag vet.. Men jag hade varken tid ork eller lust. Jag hade annat för mig..
Prommenerade med mamma och fixade JBs födelsedagspresent. Träffade en massa folk efter vägen.. Fick besök av BVC sköterskan, åt middag hos svärmor osv.. Var upp till Martin som fyllde 2* (haha.. Vill inte att folk ska veta att du snart är 30, så du slipper ångesten menar jag.......) och käkade tårta och tittade på TV.

När vi kom hem sen vid 20 tiden tror jag så mös vi ner oss i soffan allihop och kollade på TV. Jag och Anna gick och la oss vid halv elva tiden tror jag, då började hon bli trött igen och jag var halv död, även fast jag slumrade till i soffan på eftermiddagen. Nu sitter Anna i babysittern, det tycker hon om faktiskt. =)

Micke skulle handla till sin farmor och farfar så vi är ensamma. Ikväll kommer Mattias och Jaana och Casper och äter middag hon oss, vi ska äta Taco. MUMS!

Nej nu är Anna lite missnöjd, kanske uppdaterar senare.. Adios!

Kommentarer
Postat av: Linda

Ö-vik är en jättemysig stad ju =) Men som du säger så beror det ju på vart jobben finns.



Aha, tillbaka till skolbänken =) Har för mig du nämnt det i bloggen förut också, men var det uska du funderade på? Eller har jag helt blandat ihop det nu?

2008-10-11 @ 12:34:22
URL: http://ziquita.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0