Grattis på födelsedagen!!

Japp idag har vi två som fyller år! JB och Linda, man får lov att gratulera.

Idag har vi varit ute mycket jag och Anna. Först gick vi på komun klockan 11, sen på Rosengård. Vidare på Apoteket, men där var det så himla mycke folk så vi struntade i att gå in. Anna blev hungrig = smått hysterisk så vi gick hemåt. Träffade på TinaMarie och surrade en stund, Anna somnade. Gick hem, myste med sambon i soffan och Anna vaknade och käkade = somnade om. Mamma kom så vi gick och köpte blommor och bort på apoteket igen. Köpte AD-droppar till lillgrisen och sen gick vi hem igen. Gjorde middag och slängde in en tvättmaskin. På med kläderna på lillgrisen igen vid 16 tiden och upp till Gevåg på kalas och tårta. Hon sov sig egenom hela upplevelsen, men det är ju ingenting nytt =P

Nu ska vi strax bege oss upp på Skalis och käka tårta IGEN och fira JB.

Vad har ni gjort idag?

Kommentarer
Postat av: sandra

haha taack!! =) skickar imorron =) så du borde ha det på fredag ;) Kram

2008-10-22 @ 20:13:39
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86
Postat av: Petra

Jag har varit på arbetsförmedlingen, sen har jag varit hemma och inte gjort så mycket mer faktiskt. Har börjat packa lite smått nu iallafall :)

2008-10-22 @ 20:40:23
URL: http://ptjaernkvist.blogg.se/
Postat av: Kickan

Tjolahopp tjolahej! Idag sov jag till halvtolv.. önskar verkligen att jag var mer som dej när det gäller dygnsrytm! Sen pluggade jag, storhandlade på Ica maxi, lagade mat, kollade på bonde söker fru (tittar du på det? det är ju heeeeelt underbart!!) och vet du, nu har jag lagt mej! tänkte somna innan elva ikväll! PUSS!!

2008-10-22 @ 21:31:51
Postat av: linnea

tacktack!

2008-10-24 @ 12:33:41
URL: http://lovisasmamma.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja hoppas att de kommer fram till dig nudå.. haha.. så de inte blivit skickat till fel person ;) Kram

2008-10-24 @ 16:13:53
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86
Postat av: Kickan

Mariiie. har du lämnat bloggvärlden? kom tillbaakaa!

2008-10-24 @ 21:49:17

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0