Grey's

Hände ALLT i kvällens avsnitt av Grey's Anatomy eller?!
Jag grät, dom på TVn grät, Anna grät.. Men inte av samma anledning som mamma dock.. Nu sitter Anna nere med pappa i soffan och myser, så jag passade på att smyga upp hit och smattra ner några rader innan det är natten.

Jag har iaf INTE städat idag, läser du det Marielle? =P Och, hör och häpna, jag har tom SOVIT en stund på em.. Men jag är ändå trött nu.. Konstigt det där.. =D

Jag blir så imponerad av min lilla tjej.. Idag har hon varit vaken och med mest hela dagen. Sovit en liten stund och sen varit vaken. Legat och kikat och bara verkat ha det skönt.. Det är så roligt att se att hon är mera vaken.. Det går himla fort säger jag bara.. På fredag är Anna 3 veckor gammal. Då är det 3 hela veckor sedan vi åkte in till Östersund på morgonen. 3 veckor sedan vi blev Föräldrar. 3 veckor sedan jag blev överraskad med en flicka på mitt bröst och inte en pojke, som jag trott hela tiden.

Det går himla fort.. =D

Snart kanske Anna får kill-besök oxå.. Min kusin Marielle och hennes son Gabbe kanske kommer nått tag framöver.. Det ska blir riktigt trevligt faktiskt. Undra just vad vi ska hitta på då.. Ut och promenera kanske.. Kanske ta en tur till Solle.. Jag skulle behöva lite nya kläder.. Jag kan ju inte just ha dom jag haft förut............

Aja.. Nu ska jag kolla om det uppfaterats någonting sedan sist.. Adios!

Kommentarer
Postat av: Mia

Nu vart jag brydd, har för mig att du har mini fötter ;)Ja, jag får väl göra det.. inte svårare än så.. 3 veckor redan? tiden går för fort.. tyckte dt va nyss jag & p. va i sthlm..:S

2008-10-15 @ 22:15:57
URL: http://marialinden.blogg.se/
Postat av: Marre

haha braaaaaa en städfri dag:P haha. De är bra, du måste rå om dig själv och Anna nu :D.

Jaa jag hoppas vi kan ta och komma snart de ska bli roligt :D.

2008-10-15 @ 22:23:59
URL: http://baabiiisch.blogg.se/
Postat av: sandra

duktig tjej som tagit de lugnt =) hoppas du haft en lugn natt inatt =) hehe jadu, när dom väl kommit verkar tiden bara flyga fram. shit , hela 3 veckor.. redan... hjälp vad tiden går =)

2008-10-16 @ 07:36:22
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0