Så himla trött.

Jag måste verkligen lära mig att v-i-l-a under dagen.. Tex, ta en tupplur medans Anna sover tex.. Eller kanske inte kliva upp klockan 8 när Anna ändå sover till 11.. **man kanske lär sig tillslut**

Hur som helst så vilade jag ingenting igår och idag har det inte blivit någon vila heller. Jag skulle lägga mig en stund sedan Petra åkt, men det blev som inte av.. Jag dammsög och.. Jaa det blev inte av helt enkelt. Aja.. I morgon kanske.. Ska försöka få Anna att sova i sin säng i natt.. Jag har ju varit dålig på det hittills.. Men i natt får det bli. Jag måste få sova. Ni förstår, jag slappnar inte av när hon ligger bredvid mig, eftersom min sambo tar en väldig plats i sängen så måste jag ligge heeeelt stilla för att inte göra Anna illa, vilket resulterar i att jag inte kan slappna av = dålig sömn. Jaja.. Kanske det blir bättre när jag vant henne vid hennes egen säng.

Nu sitter Anna nere i soffan med pappa och låter lite missnöjd, men det är nog ingen fara. Ny blöja har hon, nyäten är hon så det är nog bara allmänt missnöje. Hon kan nog vara trött.. Kanske han ska gå runt lite med henne så somnar hon.. Vem vet?

Nu ska jag snoka vidare.. Adios!

Kommentarer
Postat av: Linda

Tro mig, men man lär sig till slut =)



Men från början så tror man / vill man hinna med så mycket annat, men till slut får man sig en spark i arslet och inser att det inte är förbjudet att sova när dom små sover :)

2008-10-13 @ 21:29:56
URL: http://ziquita.blogg.se/
Postat av: Petra

Åh, ni ha de alltid så mysigt =)

2008-10-13 @ 22:07:26
URL: http://ptjaernkvist.blogg.se/
Postat av: sandra

Håller med föregående talare. Man lär sig tillslut. Att man inte måste ligga på topp hela tiden, inte bry sig om disken osv utan att det är helt okej att lägga sig o vila en stund medans de sover.. :)

2008-10-14 @ 08:38:27
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86
Postat av: Linda

Hehe, precis :P Jag vill också gå och lägga mig vid 20:00... inte lätt inte! haha. Aja, det är smällar man får ta =)Men hon sover bra på nätterna i alla fall, ni behöver inte vanka av och an flera timmar/hela nätterna för att få henne att sova?



Jag har abstinens efter norsken ;P haha, så det var inget direkt allvarligt. Jag var mest bara pratsjuk efter att knappt ha pratat med han på hela helgen :P

2008-10-14 @ 09:36:42
URL: http://ziquita.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0