ÅÅåååh..

Ibland blir jag så irriterad..
Som ni kanske vet så installerade brorsan XP på våran dator istället för Vista-helvete. Jag ville lägga över all musik vi hade på datorn till brorsans Ipod, av bekvämlighetsskäl. Dels för att jag är för lat för att ordna in all musik igen, och sen för att mitt minne sviker mig dagligen och jag helt enkelt inte kommer ihåg vad vi hade för underbar musik.
Men si det gick inte för sig, det skulle jag visst komma ihåg, så det så!

Gör jag det? Kanske 3-4 låtar ungefär. Jag känner igen dom när jag hör dom men jag kan inte komma ihåg vad dom heter. Suck. Så nu får jag lyssna på de tre låtarna jag kommer ihåg på YouTube..

Yeay..

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0