Älskade Bettan

Min fina tjej.

I morgon klockan 09.20 ska vi vara inne på Östersunds Djursjukhus med världens finaste Bettan.
I morse så ville hon inte gå ut, hon ville inte pinka ingenting. Bara sova som.. Tänkte väl kanske att hon bara var trött men sen såg jag att hon haltade lite. Kollade på höger framtass, och ser att ena klon, den som sitter "längre" upp på tassen, är av. Helt av, väldigt långt in på klon. Jag fick inte röra där, då gnällde min lilla ängel så jag lät det vara så länge. När mamma kom sen så ringde jag till våran lokala veterinär, som naturligtvis hade 2 dagars ledigt nu. Så då blev vi hänvisade till antingen Östersund eller Sundsvall. Ringde till Östersund och dit ska vi alltså i morgon 09.20. Troligen kommer dom måsta operera bort klon, eller "rycka" bort den. Naturligtvis kommer hon att vara sövd men ändå.. Så from 18.00 får Bettan fasta. Bara dricka vatten, inte äta någonting.

Det gör ont i mitt hjärta att se min älskling ha ont.. Mammas stackare..

Och stackars Bente som är på besök och vill leka med sin kompis, som inte vill leka. Stackars Bente hon försöker och försöker leka men Bettan går bara iväg. Det är ju så man vill gråta nästan.. Mammas fina tjej har så ont.. Urs vad hemskt.


Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0