mini MER Hallon och Passionsfrukt

Den var inte dålig du!! Smakar myycke bär.. Mums. =)
Idag följde jag med mamma till Bispgården på Anitas antik och begagnat, vi var på Borglunds, jag köpte NÄSTAN monopol sverige men ställde tillbaka det, vilket jag ångrar NU. Kom hem, käkade chili con carne med gubben, sen gick vi upp och la oss i sängen och skulle bara mysa och vila.. Det slutade med att vi vaknade ca 1 timme senare båda två. =D Gick ner, satte oss i soffan och kikade lite på reprisen av VMA och nyss har vi kommit tillbaka från Prix där vi handlat lite förnödigheter till middagen sen.. Ägg och så.. Piggelinisar blev det med, för jag hade nästan ätit upp förpackningen som Micke köpte i lördags.. =D Idag blir det fläskpannkaka till middag, mums. Det ska bli riktigt gott. Vi hade tänkt käka pasta och köttfärssås, men ingen av oss hade kommit ihåg att ta fram köttfärsen, så det får bli i morgon kanske.. =)

Vad har ni gjort idag?

Kommentarer
Postat av: sandra

haha ja de vore dumt om den ville komma då =) ah.. tydligen så var dom till krångede kraftverk där det varit kraftif rökutveckling.. men allt verkar vara under kontroll just nu.. =) har ja stillat din nyfikenhet? ;) Kram

2008-09-09 @ 17:29:02
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86
Postat av: Denise

Måste säga att jag är lite avis på dig :O Börjar också längta efter barn...

2008-09-09 @ 18:09:03
URL: http://dandersson.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0