Naaah.. =D




Min blogg har blivit nominerad!! Vad himla roligt!!
Den som nominerade mig var Sandra, tack raring!!

1. Den nominerade får lägga upp bilden på hans/hennes blogg.
2. Länka till personen du fick den ifrån!
3. Nominera minst 7 andra.
4. Länka till dom i inlägget.
5. Lämna ett meddelande på den nominerades blogg
.


Och mina nomineringar är;


Petra: Världens underbaraste vän, finns alltid där för mig och jag gillar att läsa om dina halvknasiga funderingar..

Kickan: What more can I say? Det finns ingen bättre än Kristina Elf. Det är så roligt att läsa dina komiska inlägg och få följa ditt nya äventyr uppe i univeritetsstaden Umeå =D

Linda: Vi gick högstadiet tillsammans, och har fått en nyfunnen kontakt igen. Läser hennes blogg dagligen och skrattar lika gott åt hennes klantiga misstag med kniven vid middagsförberedelsen som jag lider med henne vid tillfällen. En underbart jordnära tjej.

Marie: En gammal klasskompis mamma som reser jorden runt med sitt arbete, spännande att följa hennes resor och läsa om hennes upplevelser.. En glad och sprallig kvinna!

Denise: En tjej som jag egentligen inte känner men som jag "halkat" in på att läsa hennes blogg iaf.. Spännande att läsa om hennes resor till pojkvännen och kutande mellan lägenheter. Verkar vara en rolig och trevlig tös =D

Micca: Läser hennes blogg något sånär dagligen, känner henne inte, men det är ändå roligt att läsa andra blivande mammors bloggar och även andra mammors bloggar. Verka leva ett harmoniskt liv i sitt hus med sin sambo och lilla son.

Cammie: En trevlig, söt tjej som är bosatt i Oslo tillsammans med sin sambo och väntar sitt första barn i december. Det är roligt att följa hennes funderingar och tankar ang livet och graviditeten..

Mamma: Min mamma som alldeles nyligen skaffat sig en blogg hon med. Finns fina bilder på hennes smycken som hon gör..

Sen vill jag bara tacka Sandra som nominerade mig! Tack och bock! Alltid roligt att veta att Någon gillar det jag skriver =D



Kommentarer
Postat av: Denise

Hehe tack vad gulligt! Du är nominerad till en av mina favoriter med.. http://dandersson.blogg.se/2008/september/nominerad.html

2008-09-10 @ 18:00:30
URL: http://dandersson.blogg.se/
Postat av: Marie

Hej...

Nu vart jag lite brydd att du skriver om mig men jag fattar ju inte vad det menas så du får nog förklara för mig... Hoppas att allt är bra med dig och magen ska bli spännande att se vad det blir. Ses nog är hemma i sundsvall nu men kommer väl uppöver nåt tag ha det gott och var rädd om er kram Mamma munk

2008-09-11 @ 13:02:29

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0