Nincompoop corner?

Haha ja man kan undra.
Pappa har kommit nu, men han är på födelsedagsfest just nu. Jenny och Sofie klev nyligen innan för dörren så dom sitter i soffan och klagar =D Middagen bestod av kyckling, nudlar och wokgrönsaker. Var upp på prix och köpte Sweetchili sås, MUMMA!! Coops egna var faktiskt riktigt bra, smakade mycket. Givetvis fick jag halsbränna, men det var det värt. En tablett senare och den är borta =D

Tog nyss en huvudvärkstablett, som naturligtvis låg LÄNGST ner i medicin lådan, och vad hittar jag inte där? Den länge försvunna nagelsaxen. Skönt, nu "slipper" jag den där klipparen som jag inte kan hantera.. Urs.
Köpte chips på Prix med, så ikväll hade jag tänkt käka chips och dippa med tända ljus och nån god dricka. Förhoppningsvis är det någonting bra på TV med, annars.. Så får jag väl titta på Shrek 3 igen =D Den är läskigt bra.

Jaja.. Nog för nu tror jag. Slut på ord i ordförrådet..

Btw mamma, nej jag kan fortfarande inte lämna kommentarer på din sida..

Kommentarer

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0