Bättre idag..

Men hon är fortfarande tussig. Klängig, kramig och lite gnällig emellan åt.. Men hon har sovit hela långa natten, förutom mellan halv 12 och halv 2 ungefär. Då låg hon bredvid mig i våran säng och lekte med fötterna, sparkade stackars trötta mig i magen och så vidare. Tillslut efter en hel del vatten och pussar så somnade hon om så jag la henne i hennes säng. Vi klev upp sen i morse vid halv 8 ungefär och gjorde gröt som hon kalasade på.

Sen sov hon en halvtimme mellan halv 10 och 10. Vaken till ungefär.. Halv 12 kanske? Då somnade vi båda två i soffan till min bror ringde vid.. 1? Aja, hur som helst så hade vi lite mys i soffan efter det, lunch och sen har hon kutat runt i gåstolen och rivit ut de leksaker hon kom åt i leksakskorgen. Nu ligger hon ute i vagnen och sover, igen, efter en uppenbarligen jobbig tripp på affären för att handla blöjor som jag glömde igår.. =)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja man blir närmast chockad.



Vet inte vad som stämmer eller inte. Men hennes pappa talade idag, och både han och hennes mamma hjälper henne med barnen så gott de kan.



Men hon ska tydligen sköta om dom också, älskar dom osv. Tar hand om dom.



Men man blir ju lite brydd iaf.



Ja, de e svårt att uttala sig riktigt men ja.. Knepigt är det.

2009-04-03 @ 16:46:03
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Mia

Usch, lill skorpan då... =(

2009-04-03 @ 21:15:16
URL: http://marialinden.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0