Candy

Idag har vi varit på 80-års kalas och ätit god tårta, smörgåstårta och 2 olika pajer. En med äldelost och skina och en med tacofärs. Mums. Efter det tog jag och brorsan och gick hemåt, svängde förbi ICA och handlade lite och sen hem. Det var så härligt väder så vi stannade ute en stund och lekte med Bettan innan vi gick in och drack kaffe.

Skruttan hade fått feber igen efter att hon var feberfri i morse. Men bara lite grann så vi drack lite extra mycke vatten och sen har hon sovit ganska mycket idag. Lite gnällig emellanåt men ingenting speciellt. Nu ikväll var hon feberfri och med det kom en massa energi. Halv 11 fick jag henne att somna. Det var alldeles för spännande för att sova tyckte hon. :p

Först vid läggdax så var Annas mormor och hennes sambo här, så då gick det inte att sova. Efter en stund kom hennes morbrors flickvän, så då kunde hon inte så då heller. Sen kom några kompisar till Robin, så då kunde hon naturligtvis inte heller sova. Men tillslut så kände jag att om hon inte går och lägger sig snart så kommer hon vända på dygnet. Så i säng gick vi och hon somnade på 10 minuter. Men å andra sidan så hade hon varit vaken sedan halv 6 (!!!) så hon var bra nog trött.. :) Nu sover hon så gott iaf, och jag ska lägga mig jag med. Alldeles snart =)

Hoppas Ni haft en bra dag ni med. Puss på pannan och godnatt.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du har haft de du gjort me andra ord :) Igår va de lugnt.Vi va ute och dona på och idag har vi varit runt o hälsat på en del :) Haft en fin helg?

Kram

2009-04-05 @ 17:00:32
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0