God tisdag

Fullt upp idag. Eller egentligen inte..

Vaknade vid 7 tiden, gick ner och gjorde välling och myste en stund. Anna somnade vid 9 tiden, sov till halv 10. Somnade igen sen vid.. 10 kanske? sov till halv 11. Under den tiden så hade min farmor kommit så vi satt och drack kaffe och surrade en stund. Hon hade med sig bullar (som jag glömde bjuda Petra på sen....) som vi smaskade på.. =) Har lite svårt att förstå att hon blir 70 denna månad!! Hon är så.. Ungdomlig. =)

Vid 11 så ringde Åsa och ville bjuda på lunch så farmor skulle "åka fram och tillbaka, fram och tillbaka på byn tills polisen stoppar mig" som hon sa och jag och Anna gick upp till Lotties Cafe och käkade lunch med Åsa och Erika. Vi kände oss färdiga vid 12 så då tog vi en promenad och vi kom hem vid 14 tiden.

Vid halv 3 tror jag kom Petra och bulldozern Saga och Bettan och Saga busade en stund. Petra skröt över sin nya mobil.. Och den var faktiskt väldigt fin. Inte lika fin som min lila U600 NATURLIGTVIS men ändå.. :p

Jag och Anna somnade i soffan sen när Petra drog vid halv 5, vaknade kvart över 5 och då ringde mamma och ville bjuda på middag. Kebab käkade jag, syster åt kycklingsallad och mamma kycklingkebab. Min mat var nog godast.. :p

Nu har Anna badat, ätit välling och nu sover hon. Forhöppningsvis resten av natten men det återstår att se.. Gör en flaska välling ändå, för att vara beredd :p

Kommentarer
Postat av: Petra

Say what?! Vart det ingen fejk bolognes? Du kan ta din lila och köra upp i röv´a! ;) hah!

2009-04-07 @ 21:51:28
URL: http://ptjaernkvist.blogg.se/
Postat av: Jessica

Tack så mycket du ;)

2009-04-08 @ 08:35:46
URL: http://mammajessica.webblogg.se/
Postat av: Sandra

Nu är vi hemma. Blev utskrivna från sjukhuset idag vid 11 tiden. det är bra nu. Men det har varit tuffa dagar. :/

Kram

2009-04-08 @ 15:25:02
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0