Grötspion

Godag go vänner, vad roligt att ni verkar vara in och kolla om jag skriver någonting iaf =) Det värmer mitt blogg-abstines-fyllda hjärta..

Hur som helst, jag har fått låna min snälla grannes dator och mibila internet nu, så jag kan stilla mitt begär lite. Inga pengar på mobilen heller så jag ska inte blogga därifrån. Internet till lägenheten får vi tidigast fredag så därför blinkade jag lite med ögonfransarna så jag fick låna Js dator. Snällt =)

Sedan sist? Ja, nämde jag mig gourmemiddag med P i söndags? Klyftpotatis, bea och frukostkorv. Det var gott. I måndags fick vi iaf ett "nytt" kylskåp från en annan tom lägenhet, så nu har vi mat i kylen och i frysen. Härligt att slippa kuta till grannen när man ville ha mjölk ;)

Idag har vi inte gjort så mycket, eftersom sambon kom hem i går så har pojkarna i Gullapa varit på Forsgränd och hämta lite grejor och rensat ur garaget och jag och Anna drack alldeles för mycke kaffe med fruntimren på gatan.. Packat upp lite och fixat. Börjar få lite ordning men långt ifrån klar. Men den som väntar på någonting gott.. :p

Ang rubriken så kallade Erika mig det idag, en grötspion.eftersom det efter denna såkallade gata bor barnfamiljer och familjer med hundar så är det inte bara jag och Anna som är vakna.. Så  vid morgongröten så håller vi lite koll. Typ.. Idag tex, så var det bara jag som visste var pöjkan var, så jag fick raportera till fruntimmra vart karlarn var =p I sann grötspion-anda. 

Nu har Skruttan precis somnat så jag ska läsa lite bloggar och kolla facebook innan jag bär tillbaka datorn till J och E. 

Adios for now darlings. Kanske vi hörs innan fredag? 

Kommentarer
Postat av: Petra

Haha grötspion.. Det var roligt! Psst.. det var faktiskt god mat. Eller så berodde det på sällskapet, vad vet jag! ;)

2009-04-21 @ 22:09:52
URL: http://ptjaernkvist.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja de e rätt tomt utan dina uppdateringar ;)

Skönt att micke kommit hem så kan ni hjälpas åt med flyttandet och allt dess stök :)



Kram

2009-04-22 @ 09:34:27
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: My

Ja, nog är det roligt att uppdatera sig om hur det går för er. Hoppas att det blir till det bästa. Kram

2009-04-22 @ 22:17:40

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0