Jag fattar inte..

Vad hände egentligen i Grey's ikväll? Någon fler än jag som är lite smått förvirrad?

Varför har inte Owen berättat för sin mamma att han inte är i Irak?
Vad är det som händer med Izzy?
Varför har inte Derek friat till Meredith än?
Och VARFÖR slutade dom aldrig sjunga den där idiotiska låter från bröllopet?

Blir Addison och Derek tillsammans igen blir jag ledsen. Uppriktigt sagt ledsen.


Hur som helst, glömde säga tidigare att jag faktiskt införskaffade mig ett par nya skor idag på Stöök's. Stövlar med låg klack (så man kan gå i dom, eftersom jag inte kan gå i hög klack längre) i grå mocka (tror jag). Skitsnygga, och det bästa av allt. Dom var på REA. 50%! KANON! =) Mammapengen räcker inte till mycket, men ett par reaskor kunde jag undvara mig själv.. Alltid något. =)

Nu ska jag kolla de bloggar jag inte hann innan Grey's och sen sova. Natti natt.

Vad har ni gjort ikväll?

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja hon är rolig mamma, hon kände sig lite dum efteråt :D haha!

2009-04-01 @ 23:29:06
URL: http://juliasmammaida.blogg.se/
Postat av: Erika W

Okej, någon måste ju ffs reda ut dina frågetecken märker jag.



Owen har inte berättat för sin mamma att han är hemma, för att han känner att han inte är samme man som han var när han åkte till irak och han känner sig osynlig när ingen annan förstår det.

Izzy är det ingen som vet, men jag skulle chansa på att de hintar på att hon är sjuk. Denny var ju där för HENNES skull. Men man vet som sagt inget konkret om det.

Derek har inte friat för att just när han var på gång med det så ringde Addison och berättade om sin brorsa som var sjuk och att de var på väg till Seattle Grace och att hon förmodligen ville att han skulle komma dit.

Låten vet jag inget om, de kanske tycker om den.

*Jag kommer bli riktigt ledsen om Addison och Derek blir kära igen, men vi får hoppas att så inte är fallet.



SÅ DÄR JA ! Hängeru med nu Marie Lilla? :)

2009-04-02 @ 00:01:52
URL: http://eriikanu.blogg.se/
Postat av: Linda

Det sa han ju igår när han pratade med Christina i slutet av programmet :P haha. Han sa ju att han inte var samma person som innan han åkte ner till Irak, och han vill inte att hans mamma ska se hur han har förändrats.

Inte vet jag, men jag antar att han var typ mammas pojke med bus i ögonen hela tiden, och att han nu är hård, kall och har en tom blick? :P haha. Nä inte vet jag. Men han tyckte i alla fall att han förändrats, och då antar jag att det är något negativt! :P



Och du, jag blir också ledsen om det blir Derek & Addison. Nu är det banne mig dags att Meredith får sin Derek på riktigt!!

2009-04-02 @ 09:07:17
URL: http://ziquita.blogg.se/
Postat av: Sandra

Igår kväll hade man besök o sen tog man de rätt lugnt =)



Va kul att du unnat dig nya skor. De gjorde du rätt i! :)

2009-04-02 @ 09:46:54
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0