Nej nu får det vara nog med läskigheterna..

Av någon anledning hittar jag fel över allt.

Som nu tex, när vi ska flytta inom alldeles för kort tid för mitt välmående och min stressmage, så finner jag fel här i huset. Eller fel och fel.. Läskigheter kanske.. Som alla de konstiga "knäppen" som jag hör när det är mörkt och jag är ensam..
Eller då jag hör (läs inbillar mig) att det är någon nere när jag sitter uppe, som nu.. Eller att jag hör (inbillar) att det är någon uppe när jag är nere.. Att barnvakten "brusar" även om ingen är uppe. Den kan jag däremot inte förklara, men jag intalar mig själv att jag inbillar mig där med, eftersom jag måste sova i det rummet.

Hur som helst, vad beror det på? Är det för att jag egentligen inte vill flytta, som jag försöker "övertala" mig själv att jag MÅSTE flytta för hälsan skull? Den psykiska eller fysiska hälsan kan vi ju fundera på.. :p

Jag vet inte, men så här blir det varje gång någonting "nytt" skall inträffa i mitt liv.. Konstigt det där.

Fundera på det Du, det ska jag nu när jag ska sova. Natti natt. Hörs i morgon.

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja jag tycker de får skriva vad de vill BARA de står för vad de skriver/säger och vem de ÄR !

Varför lämna en kommentar då man inte står för det liksom?

2009-04-11 @ 23:47:19
URL: http://juliasmammaida.blogg.se/
Postat av: Ida

Tack vad snäll du är Marie :)

Ja men det är en sån här tid nu, min mamma har skilt sig och flyttat ifrån sin förra man. Så de ligger i skillsmässa..

Hennes förra man har barn innan han träffade min mamma och de är där det hela sitter.

JAg ser vart kommentaren kommer ifrån, och där bor endast 1 familj vi känner och exakt där bor dem, så det är väldigt tragiskt.

2009-04-12 @ 10:17:37
URL: http://juliasmammaida.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0