Hmm..

Satt just och läste igenom gamla inlägg (allt för att unvika att vika tvätt och diska, igen.) Jag läste blandannat inlägget jag skrev innan vi åkte in på förlossningen och alla fina kommentarer jag fick. Tack. Jag hade nästan glömt bort alla dom.
Sen läste jag fler kommentarer och inlägg från den första tiden. Haha..

Det var en mysig tid. Om ni kollar under kategorin Mitt Underverk så kommer ni kanske märka att jag tagit bort lite kort. Annledningen till det är flera, men bland annat just det att jag känner att jag vill vara liiiite mera privat.

De flesta har säkert redan sett bilderna, men man blir ju kanske paranoid på "äldre dar" så jag vill helt enkelt inte ha vilka bilder som helst på bloggen. Det är faktiskt, väldigt enkelt att göra om etc bilder. Dock är man ju kunnig som en fiskmås själv, men det finns säkert folk som kan. Nu har säkert ingen gjort någonting med bilderna, det är inte det jag menar.

Men. Jag har tagit bort dom iaf. Inläggen finns kvar, men inte bilderna.


Jag hittade även en kommentar från en tjej som kallades sig Kissie. Jag vet inte om det var hennes riktiga namn, jag tvivlar. Men, hur som helst, så bodde den tjejen i Norge tillsammans med sin sambo/pojkvän och hon väntade sitt första barn i december tror jag det var. Följde hennes blogg och pratade ganska mycket med henne, men sen kom det bara av sig.
Varför vet jag inte riktigt, men. Bloggen finns inte kvar, kollade nu.

Så, Kissie (aka silverkiss) läser du fortfarande? Det vore kul att höra hur du och din son mår. Kramar!


Snart kommer den mysiga grannen över, det ska bli roligt. =)

Nu, facebooka lite och spela lite värdelösa spel =D

Kommentarer
Postat av: Linda

Tycker oxå det är ett underbart ord! Och speciellt att du använder det så naturligt...=)



Tack! Det ska verklgen bli skitskoj! När börjar du skola in Anna förresten?

kram

2009-08-05 @ 20:49:34
URL: http://lamcoff.blogg.se/
Postat av: MammaIda

Nej, det är inte det som är "bomben" utan det där gjorde han för att jävlas med mig då vi skämtade om en personlig sak :)



Kram!

2009-08-05 @ 21:52:43
URL: http://juliasmammaida.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0