God morgon!

Eller god förmiddag kanske man ska säga..?

Anna ligger ute i vagnen och sover nu, hon var lite trött =)
Igår somnade hon vid 9 tiden, jag höll henne vaken från att hon började bli trött vid 8 snåret.. Men jag lyckades hålla henne vaken till 9, då började hon bli hungrig och nästan somnat sittandes. *mammas skatt*
Det är lite bökigt att hon blir trött redan vid 8 tiden, för somnar hon då så vaknar hon antingen vid 10 och är vaken till 12 halv 1 eller så vaknar hon vid 4. Inget av dom är särskillt lockande, så jag brukar försöka hålla henne vaken till iaf 9 halv 10. Hur som helst så vaknade hon vid 5 och var hungrig och sen somnade hon om till 9 i morse. *duktiga flicka*

Då klev vi upp, Anna fick mat av pappa och jag hoppade in i duschen. Sen har vi lekt, busat och tittat på TV. Så nu sover hon alltså.

Jag har startat en diskmaskin och en tvätt, dom borde vara klara snart båda två. Sen på em ska vi upp till Gulldalen och fira Jaana som fyller år. Förra veckan var det Casper, och idag Jaana. =)

Har ni sett AnnaPanna i tidningen idag förresten? Bättre sent än aldrig.... =P

Nej nu ska jag läsa lite bloggar och försöka hinna dricka upp kaffet innan det är kallt.

Kommentarer
Postat av: Sandra

=) De e skönt när de sover bra om natten :)

Ni har ju hunnit med en hel del idag :D

Va kul ,hoppas ni får trevligt =)

Va söt hon va i tidningen :)

Kram

2009-01-21 @ 11:39:50
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

haha ja de tycker jag.. =) du är så duktig så..själv känns de som om ja inte alls kommit någon vart än.. huga.

2009-01-21 @ 11:46:07
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

haha jo sant.. men känns som om de int bli na gjort!! =) haha jadu, de hade inte vart så dumt.. Haha ja exakt. Man blir aldrig helt nöjd om man inte gör de själv, för man vet hur man vill ha det.. skratt =) haha nja, jag behöver min energi just nu ;)

2009-01-21 @ 12:00:02
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

jomen precis.. och spec för evighetsgörat ;) städning, tvättning osv :D

Mår hon bara bra idag anna? Inga biverkningar av sprutan?

2009-01-21 @ 13:10:53
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: DIN BÄSTASTE SYSTER

jag vet att jag är söt, men jag vet inte riktigt vart det kommer ifrån. :}

2009-01-21 @ 14:12:56
Postat av: Anonym

ja jag kan tänka mig att du saknar vovven din.

Men du har ju tur att nån nära tar hand om den så du kan träffa den när du vill!

Ska du in till ösd nått snart?

Kramar

2009-01-21 @ 19:31:32
Postat av: Anonym

okej vad skönt =) hoppas febern ger sig snart då =)

2009-01-21 @ 20:00:12

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0