Jaaa..

Anna sover fortfarande, ska nog ge henne mat snart och krypa ner jag med. Jag har med andra ord inte tagit mig längre. Boken får nog vänta tills i morgon..

Anna somnade tidigt ikväll, redan vid kvart i nio.. Igår somnade hon 23 och dagen innan 23.30.. Men men =D




Tre saker jag gör när jag vaknar:
- Gör mat åt Anna
- Kokar kaffe
- Kollar vad klockan är

Tre saker jag måste ha under dagen:
- Mat
- Kaffe
- Snus

Tre personlighetsdrag på mig:
- Omtänksam.
- Kärleksfull.
- Glad.

Tre saker jag gärna ägnar mig åt:
- Min Anna
- Mina få men underbara vänner
- TVn (tragiskt men sant)

Tre saker jag är rädd för:
- Att någonting ska hända Anna, Micke eller pappa
- Mörker
- Fjärillar

Något jag drömmer om:
- Ett underbart liv
- Utbildning och arbete
- Att bo någonstans där Micke inte måste jobba borta





God natt!

Kommentarer
Postat av: ♥ Mamma Jessica [19 år och en dotter på 5 år]

Okej ;D tackar, får se vilken jag tar då =)

2009-01-13 @ 08:44:59
URL: http://jyees89.blogg.se/
Postat av: Sandra

=) vad duktig du är!! :) jadu, har blivit en lugn dag, förutom tvätt och disk har jag inte gjort så mkt. har haft besök men annars rätt lugnt :)

2009-01-13 @ 14:49:40
URL: http://www.nogg.se/lyckligmamma86

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0