Just an ordinary day..

Idag klev vi upp hyffsat tidigt, vid halv nio. Kändes faktiskt ganska skönt. Kokade kaffe och gav Anna Panna mat. Å och E kom en sväng med en overall åt Anna och vi surrade lite. "Vilket öde, jag glömde dockan" - Erika, 2 år. Sen kom mamma en sväng, och till slut Kickan, min Kickan. Fan att du bor så lååååååångt borta.. Men du ska ju bli min plåstra-om-are så jag förlåter dig =P Men flyttar du Petra, då blir jag FÖRBANNAD =D

Sen har mamma varit här, vi käkade middag tillsammans idag innan hon drog till Gävle på Rehab. Systeryster ska bo här i några dagar, ska bli väldigt skönt med lite sällskap. Även om hon egentligen typ bara kommer sova här =P

I morgon ska jag ringa BVC och dubbel kolla vaccinationen på Anna, jag har ju blivit lite virrig nu på "äldre" dar. Man är ju praktiskt taget en tant, som Kickan så vackert uttryckte det.. (Passa dig så du inte får en katt av mig, mowhahahaha.......)

Nej nu ska jag kolla lite bloggar och svara på kommentarer.. Adios!

Kommentarer
Postat av: Kicks

NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!! Ingen katt ffs!!!! Fan vilken skön kommentar från Erika =)

2009-01-06 @ 22:27:47

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0