-.-

Solen kollade fram en sväng, men den verkade ångra sig när nu syns den inte längre iaf..

Igår kväll när jag gick ut med Bettan sista gången vid 12 tiden, så hördes det ända upp hit vad dom spelade på Kaffestugan. Det är väl.. Kanske.. 1 km iaf.. Hur som helst, man hörde verkligen vad dom sjöng tom. Kan bara tänka mig vad högt det måste ha varit där nere.. Jaja.. De som var där verkade ha haft roligt iaf.. =)

Idag vaknade Anna übertidigt igen, redan halv 7. Men efter många om och men så somnade hon om till 8 iaf. Gud så jag hade velat sova längre. Men men.. Vi klev upp och myste en stund innan vi kokade gröt och kaffe.

Grannen var ner på en kopp kaffe och lite surr och svärmor ringde och vi surrade en stund.
Nu sover skruttan lite och jag hamnade här.. Ska kolla den där statitiken på transportstyrelsens sida som Åsa pratade om.. Funderingar funderingar.. Vad blir det?! ;)

Aja, nu ska jag passa på att göra det medans skruttan sover.
Puss!

Kommentarer
Postat av: Ida & Julia

Ja precis, det hinns inte med så mycket annat nu. Antingen jobabr tobbe och jag är med Julia .. annars så jobbar jag och tobbe är med Julia, vi hinner oftast inte med varandra, tyvärr.

Ja, gubben fick fast direkt på sitt nya jobb. Han börjar där 1 aug :)

Kram!

2009-07-11 @ 16:18:29
URL: http://juliasmammaida.blogg.se/
Postat av: Kjell

Hrmm, så högt spela vi inte..men ljud färdas ju på ett lite lustigt sätt utomhus så

2009-07-15 @ 15:36:02

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0