Att plåga sig själv.

Jag antar att det är en "hobby" jag har. Det verkar så.

Den läskigaste filmen i världs historien, enligt mig, är Rose Red av Stephen King. Jag blir så fruktansvärt RÄDD när jag ser den filmen, går inte ut i mörkret på flera veckor och jag ser den absolut inte om det finns någonting som kan kallas för dimma ute. Nämnde jag att jag sett den.. 5 ggr?

Sen tittar jag vid tillfälle på dessa sjuka program från England, typ Hemsökta hus ect.. Super löjligt, men kollar man på sådant mitt i natten, då blir man fan rädd. Men likt förbannat så tittar jag. Om än med en kudde i knät (som om det skulle rädda mig om det gällde livet), men jag tittar.

Och nu ikväll, så har jag sett det vidrigare avsnittet av Criminal Minds, iaf som jag sett. Inte vidrigt i den definition att det spratt blod åt höger och vänster, utan det psykiska. Att karljäveln låste in det där stackars paret i stugan, stängde för fönstren och terroriserade dem. Och sen komma in och slå hej vilt med slagträ och nästan nästan lyckas våldta (eller gjorde han det? Fattade inte, såg inte allt för kudden.......) kvinnan medans maken fick hjälplöst titta på. Det som gör mig rädd är bla att jag måste sitta med ryggen emot fönstret (om jag inte sätter mig på andra sidan, men då bli vinkeln fel så TVn spelar mig spratt och irriterar mig) och sen att det KAN faktiskt hända.

Det FINNS så sjuka människor.

Jag tror jag ska låsa in mig och Anna för all framtid.

Vem behöver vänner? Nej, skämt åt sido, visst är det lite läskigt? Eller är det bara jag som fantiserar för mycket?

(Ursäkta alla svordommar...)

Kommentarer
Postat av: Linda

Det avsnittet har jag sett! HJälp va otäckt det var! Det värsta är att jag tror inte att det är helt taget ur luften. USA har så sjukt mkt sjuka människor och det begås de mest bestiala brott i det landet. Bara att de har områden i städer där man inte ens får åka in säger ju en del. Visst har vi vår beskärda del av galningar här oxå, men att bo i ett land där man har utegångsförbud på kvällarna i många städer, det skulle iallafall inte jag vilja.

2009-07-14 @ 08:17:17
URL: http://lamcoff.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0