Dagen igår..

Dagen igår flöt på bra..
Vid halv 5 så åkte jag och Sanna mot Sundsvall för att hämta upp semesterfirarna på tåget. Det var faktiskt inte så mycke trafik som jag hade förväntat mig. Men samtidigt hade jag ju förberett mig på det värsta tänkbara. Kaos.
Men det var som vilken vanlig dag som helst. Sådär lagomt med trafik.

Plockade upp dem på tåget och styrde kosan tillbaka, tänkte käka på den där Sibylla-kiosken strax innan Sundsvall. Kommer dit, och det är stängt. "Gatufestlördagen stänger vi kl 18,00" Natuligtvis var klockan 18,10 när vi kom dit. JAHA, bara att packa in oss i bilen igen då och fortsätta färden. Vi visste att det fanns en MAX-kiosk lite längre bort så vi provade den. Där var det så igenbommat som det bara kunde. Ett tvärslå över dörren med 2 hänglås. Det var stängt det med.

For vidare till det där stället jag inte vet vad det heter och testa lyckan. Där fanns en öppen pizzeria iaf så där käkade vi innan vi åkte hemåt. Vi kom fram i Hammarstrand ca 20,25 och jag skulle med bussen till Strömsnäs klockan 21. STRESS med andra ord. Men lite framförhållning hade jag ändå haft, jag hade duschat INNAN vi for till Sundsvall och redan lagt fram det jag skulle ha på mig, så det var bara att smeta på lite mascara och hoppa ikläderna och fara igen. Hann pussa på sambo och dotter innan oxå, väldigt viktigt. =D

Väl nere på byn så mötte jag upp "the gang" på kaffestugan.. 10 över 21 gick bussen och där kikade vi på Svenne Rubin!
Hade jätteroligt och träffade mycke folk. Tjugo över 1 så jag var ju hemma vid 2 tiden..

Allt som allt så var det en lyckad och väldigt rolig kväll..

Idag har vi varit till farmor Åsa och fastrarna och hälsat på. Fikat lite och hinkat kaffe. Kikat på bilder som dom tagit i Kroatien och Anna fick lite fina presenter. Tack tack!

Nu ska jag mysa lite innan skruttan vaknar igen och då är det bus som står på agendan.

Puss så länge.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha ja skojjar du!?

Edvin tappade sin gaffel också, och emil hade precis gått och hämta mera mat, men en annan satt bredvid edvin så han tog upp den. Och frågade om han skulle gå och skölja av den..



Jag bad att få titta på den, och såg att de va ingenting på den, så jag sa att nej de räcker om jag torkar av den. Så torkade den ren med servett osv.

och ger tillbaka till edvin. vet du va hon säger då?!



"Jaa. för han spelar ju de ingen roll, han har ju grus i munnen hela dagarna så.."



GAAHH!! Behöver jag säga att ja höll mig ifrån henne sen?! Suck!!

2009-07-05 @ 15:41:00
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

Du hade verkligen en full dag igår :) Men kul som de verkat :)



Kanske kommer de nå bilder på annas fina presenter från utlandet ;)



Kram

2009-07-05 @ 15:45:44
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jadu, ja vet inte.. :-/ har inte kollat upp möjligheten. Samtidigt som de känns, som att de är ju inte så länge kvar, halva kursen gjord nu..

Men de beror väl på hur de artar sig. Om jag ska fortsätta ha så ont så vette tusan :(



2009-07-05 @ 16:54:09
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Jannice

Tack tack! Är så glad att jag lyckas så himla bra med psykiatrin. Jag har ju lärt mig mycket om just sånt här, då vi hade klienter hemma hos oss (familjehemsbiten). Trodde dock aldrig att jag skulle få så här bra betyg! glad

2009-07-05 @ 19:51:56
URL: http://jannicejarpe.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jag vet.. Ska försöka att vila så mkt det går, och ta de lugnt. ^^ Har ju bara jobb juli ut vad ja vet på ica så. och ska försöka göra så mkt som möjligt av uppgifterna i god tid så kanske de inte känns lika jobbigt med allt.



Tack för att du bryr dig iaf :) Kram

2009-07-05 @ 20:21:52
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tack förresten för kommentaren om klänningen ^^ glömde tacka för de ;)



2009-07-05 @ 20:24:24
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Sandra

Jo ja vet. Det är guld värdt..



jag försöker.. de känns bara som.. att allt verkar gå ont just nu. ja förutom kärleken då. men allt runtomkring.. Till om med graviditeten.



Så nu ska man gå och oroa sig för att de blir nå knas, eller få för tidigt.

Plus att ha ont.



Usch så jag klagar.. :(

Bäst att lägga sig. Kanske allt känns mycket bättre imorgon..



kram och tack för att du finns

2009-07-05 @ 23:16:06
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0