Fredag.

Idag har vi egentligen inte gjort så mycket.. Städat, diskat, sovit och hälsat på min mormor och morfar. Och ätit middag hos skruttans mormor och hennes sambo. Vi grillade kyckling och åt klyftpotatis till. Det var himla gott.

Skruttan var vaken från 8 i morse till strax efter 12, vaknade 20 över 1 och var sedan vaken till 4 ungefär. Somnade då till 10 i 5 och var sen vaken tills.. För ca 15 minuter sedan. Hon började bli trött där vid 20 tiden, som vanligt men då kom ju pappa hem, så då satt hon med oss när vi åt en seeen middag och höll sig vaken i bilen hem.

Så nu somnade hon nyss i pappas famn i soffan, hon ville inte somna i sängen utan hos pappa. =D <3

Nu ska jag vika lite tvätt och sen övertala sambon att vi ska se en film. Kanske When a man loves a woman, eller kanske Skicka Vidare (Pay it forward)..

Vad gör Du ikväll?

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack så mkt!! :) Konstigt att man ska ha så svårt att unna sig saker?!

De hoppas jag med..

Känns väldigt långt till november om jag ska ha så ont varje dag :( Måste verkligen lyssna när de gör som mest ont och försöka vila lite då.



Ja den har nog det ^^ och att jag lär mig lyssna till mina egna känslor. Ja förstod ju att nått inte var som de skulle. O ja hade ju rätt. De va ju sammandragningar..

Som jag anade..

hmms..



Tack! =) Desamma vännen. Vad hittar ni på då?



Kram från oss

2009-07-03 @ 22:32:31
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Marielle - Mamma Till Gabriel

låter som de kan bli en mysig kväll hos er alltså ;), kanske man skulle ha trängt in sig mellan er! HAHA.

Jag sitter hemma i min ensamhet bara =/

2009-07-03 @ 22:35:35
URL: http://baabiiisch.blogg.se/
Postat av: Ida & Julia

Men det måste ju finnas yoghurt för mjölkallergiker också?

Ja, det är tur det finns NÅGOT iaf hon kan få äta :)

Kram!

2009-07-03 @ 23:04:59
URL: http://juliasmammaida.blogg.se/
Postat av: Elin

Det låter som en mer varierande dag än vad jag hade. Vi gick upp kl 5 och körde 53 mil, till Hammarstrand. Vi grillade på kvällen, men jag somnade när jag skulle lägga Elias för natten. Vi ska vara uppe i två veckor, tills 17:e, så vi hinner träffas. Kram

2009-07-04 @ 08:59:35
URL: http://ordochtankar.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0