Måndag hela dagen..

Idag var vi och lämnade igen bilen hos Annas mormor, innan det var vi till farmor Åsa och lillfaster Erika och fikade och surrade lite. Dom har varit på minisemester igen, denna gång i Skäran i deras sommarstuga.

Sen har vi städat lite hemma, tvättat, så nu ligger kläderna på hög igen. Ska vika snart. Väldigt snart.. Men först ska jag nog ta mig en dusch..

Nu ikväll har jag haft främmande, i ca 2 timmar. Alltid trevligt med lite "vanligt" prat ist för blöjor, välling och framsteg.. :p Men nog hann jag med att visa lite kort ändå.. :p

Nej, nu ska jag facebooka lite och sen hoppa i duschen.

Puss

Kommentarer
Postat av: MammaIda

Det är en liten hemlis ;)

Kram!

2009-07-28 @ 09:34:13
URL: http://juliasmammaida.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hej hej. Hur är det? Hämtat dig efter helgens utflykt? :)

Kram

2009-07-28 @ 19:37:38
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0