Vilken dag.

När skruttan vaknade i morse så var jag så sjukt trött!! Efter många om och men, flera försök till omsomning som bara slutade i hånskratt (!!) från dottern sida så klev vi upp. Jag var helt inställd på att klockan var max halv 7. Har nog sällan varit så trött. Men, kollar på klockan, och vad är inte den då??? 09.28!!!!!!!

Det var ju naturligtvis därför som inte Anna tänkte somna om =)

Så vi tog lite kräm till frukost och en halv banan och en kopp kaffe för mig. Är inte hungrig när jag vaknar på morgonen..

Hur som helst så lekte vi en stund och vid.. 11? Kom iaf Elin och lille bedårande Emil på fika. Super roligt, så skönt att ha någon att prata med. Om ALLT mellan himel och jord. Hur som helst så medans dom var hos oss, runt 13 tiden, så började det åska, det bara small till och sen försvann strömmen ett tag. Den kom tillbaka efter kanske 20 minuter men åskan fortsatte. Ända tills ganska nyligen egentligen.

Klockan 14 började jag jobba, det gick super bra. Jag har nog världens underbaraste arbetskamrater. Trivs super i deras sällskap. Så jobbet gick bara fint. Anna sover hos sin mormor i natt, eftersom jag börjar jobba i morgon klockan 7.

Då slipper jag väcka henne och mamma behöver inte heller kliva upp så himla tidigt. Så det löste sig till det braiga för alla. Utom mig. Som nu sitter i en lägenhet full med leksaker men utan unge. Men, det är ju bara en natt så det kommer nog gå bra. =D

Nu ska jag läsa lite bloggar och facebooka lite innan jag ska sova.

Puss!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad duktig du är som jobbar och står i. Och som också är utan anna inatt ^^



Men skönt att de löser sig till de bästa för allas skull :)

2009-07-16 @ 21:20:50
URL: http://sandrabergvall.blogg.se/
Postat av: Linda

Ja ni får göra det! Hoppas det går lika smidigt nästa gång =)



Kommer ihåg hur jobbigt det var dom två första kvällarna :/ fy fan alltså. Men pga. min rygg hade jag som inte så mycket val, för hon började bli för tung att "kånka runt på" tills hon somnade.

Kom till slut på ett bra knep för dom jobbigaste kvällarna; gå in och lägga ner henne, sjunga nån liten sång a'la blinka lilla stjärna, pussa henne och sen gå ut, direkt till datorn och starta ett 5-minuters spel på king.com. Självklart för pengar. Alltså kunde jag inte gå därifrån förrän 5 minuter hade gått -om jag inte var beredd att förlora pengar helt i onödan ;) haha. Vad sjukt det låter! Men hade jag inte gjort så hade jag aldrig klarat av den där "hemska" 5 minuters metoden...

2009-07-16 @ 21:48:06
URL: http://ziquita.blogg.se/
Postat av: Linda

Åh den som ändå fick sova så länge!!! Gabriel kliver upp 6!

2009-07-17 @ 20:52:50
URL: http://lamcoff.blogg.se/

Vad tycker du?

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0